Kroksta herrgård

image

image

image

image

image

image

image

Lördag kväll och jag har precis sett ”Harry Potter och fången från Azkaban” på kanal5. Får försöka fullända min samling när det kommer till Harry Potter-böckerna.
Var ju på Lussefika på Kroksta herrgård i Säffle i torsdags. Jag tog några foton innan vi åkte hem igen. Så lägger upp några av dem här. Har inte bästa kameran men den är bättre än inget. Ska försöka samla ihop till en digital systemkamera. En begagnad.

image

Ska se om det finns något mer bra som visas på tv. Annars får det bli att fortsätta läsandet i det (näst) senaste numret av ”Världens Historia”. Nästa nummer kommer inte ut förrän den 19 december, men eftersom jag är prenumerant så fick jag senaste numret redan igår 😉
Om man skulle sätta igång stereon och lyssna på lite julmusik plus trycka i sig några clementiner. Jag är tyvärr citrusallergiker men clementiner klarar jag faktiskt utan allergitabletter.
Fortsatt trevlig lördag till alla er som läser detta 🙂

Cheerio

Kommentera

