Måndagsmys

image

Japp, sitter i soffan och ser ”Pirates of the Caribbean – The Curse of the Black Pearl” och myser med thé, rostat bröd med ost och tända ljus. Riktigt mysigt förutom att man vakna med förkylning mitt i natten och därför mått sisådär hela dagen.
Fast fick spendera förmiddagen i Ed med Peder, Lamphoun, Dennis, Peter och Ulrik. Vi var iväg och bowla. Det gick lite bättre för mig denna gång bara för att jag börjat få kläm på hur man gör. Hade heller inte lika ont i handleden. Däremot verka min handled ha ett eget liv då den vred sig automatiskt när jag kasta iväg klotet. Det gjorde att det hamna snett och rulla ner i rännan. Lite frustrerande får jag påstå -.-
Nu så här efteråt har jag ådragit mig värre smärtor i handleden. Fast det är nog tummen som är den kroppsdel på min kropp som är i sämsta skick för tillfället. Ska ta och massera den med värmande massagekräm. Det borde väl ändå göra susen 😉

Cheerio

Kommentera

