Sovmorgon

Ligger i sängen och mår skit rent ut sagt. Är även lite irriterande fortfarande sedan gårdagen. Jag satte igång stereon och spela julalbumet ”These Are Special Times” av Céline Dion och sen påbörja jag projektet ”julgransbelysning”. Krångligare julgransslinga får man leta efter. Det tog mig nästintill tre timmar att få upp åbäket. Och det blev jätte bra. Jag var helnöjd… tills det att jag satte i kontakten. Hälften av julgransbelysningen fungera inte! Tre jävla timmar helt jävla bortkastade! Det krävdes fan mig tålamod att få upp fanskapet men när jag upptäckte att bara hälften av ljusen fungera bröt jag ihop. Av 200 jävla ljus fungerar 100. Jag grät av ilska. Jag var så in i Norden förbannad att jag var tvungen att lämna lägenheten för att inte få ett raseriutbrott och förstöra något. Självklart att de högre makterna ska straffa en så fort det går bra. Inte konstigt man har haft självmordstankar mestadelen av ens liv. Gud och alla andra sådana där humbug varelser kan dra dit pepparn växer så långt det bara går! Jag är trött på all jävla skit!
Ursäkta det skrämmande ”positiva” inlägget men även jag måste få spy galla någon gång.
Nu när jag fått gjort det är det jag som tar frukost. En kopp thé och en rostad smörgås innan jag ger mig ut på äventyr i Bengtsfors.

Cheerio

Kommentera

