Utökat filmbibliotek

Sovit bort det mesta av dagen. Fast det behövdes för min kropps skull. Vila är ju tydligen något av det bästa när man har Akut njurbäckeninflammation. Tror antibiotikan har börjat verka lite också. Känns så i alla fall. Om inte jag inbillar mig förstås.
Någon gång runt klockan 16 kom lillasyster förbi. Jag tjatade hit henne då jag kände mig ensam. Suttit och pratat och sett lite film.
Fick ett kärlekspaket från Discshop idag. Så mitt filmbibliotek har utökats med två filmer. Som den filmälskaren jag är lär det ju bli fler 😉

DSC08220-Adjusted_Sign_Blogg

DSC08221-Adjusted_Blogg

Imorgon blir det kanske filmkväll med Nahttis och Emil. Får väl se om jag mår bättre och orkar. Jag orkar inte särskilt mycket sedan jag fick denna jävla skiten. Jag är så förbannat trött hela tiden. Tycker de tär extremt jobbigt då jag vill vara frisk och kunna gå till jobbet. Jag ska vara hemma och vila imorgon med men ska försöka på torsdag och se hur mycket jag orkar. Jag hoppas på det bästa. Ska krypa i säng och lyssna på lite musik. Ska bara få in katterna först. Grace fick gå ut lite nu innan natten.

Cheerio

Kommentera

