Umgåtts med lillasyster

Vakna någon gång efter klockan 7 och sedan efter klockan 12 igen. Jag ligger verkligen obekvämt på den bäddmadrassen jag har nu. Funderar på att skaffa en ny. Det är ganska svårt att få bra sömn på en obekväm madrass. 
Tror antibiotikan hjälper då jag blivit bättre. Har fortfarande lite smått feber till och från plus trötthet och smärtor i njuren. Men det verkar också minska. Vilket jag tycker är på tiden. Vill bli frisk och kunna gå tillbaks till jobbet. Ringde till Kerstin tidigare och prata om att jag tänker komma till biblioteket i morgon för att testa och se hur mycket jag orkar. Hon verka inte riktigt tycka att det var någon bra idé men gick med på det om jag tog det försiktigt. Så ska tillbaks i morgon och se hur mycket jag klarar.

Annars har jag spenderat mestadels av dagen med lillasyster. Hon kom hit och hjälpte mig färga håret. Jag valde en mörkare brun nyans denna gång. Det blev riktigt snyggt. Efteråt lyssna vi på lite 80-tals musik. Aldrig fel 😉
Efter det drog vi ner till stan och handla. Var hem till Jessica kort innan. Efter hemkomst till mig titta vi på film. Blev lite ”bilporr” (vi kolla in gamla Corvettes på Blocket) innan Jessica drog sig hemåt. 

Har precis kokat ett par portioner ris och sitter nu här och grejar lite. Ska snart stänga ner och krypa i säng. I det skick jag är i för tillfället och om jag ska ta mig upp till morgonen behöver jag i säng tidigt ikväll.

Cheerio

Kommentera

