”Anastasia” & ”Constantine”

Söndag och jag har inte tagit det så lugnt som jag tänkt mig. Har tvättat mellan klockan 12 och 17. Skönt att äntligen vara klar med det. Tog mig min första promenad sedan jag blev sjuk. Jag kände att jag blivit tillräckligt frisk att kunna ta mig en promenad. Och så lockade det vackra vårvädret så fruktansvärt att jag inte kunde stå emot 😉

anastasia_poster

constantine-poster7

Kolla på film igår kväll innan läggdags. Fick bli ”Anastasia” och ”Constantine”. Vet inte om det kanske blir film idag med. Det är fortfarande tidigt och jag vet inte vad jag ska göra. Jo, jag vet en sak… jag ska diska så slipper jag det imorgon när jag kommer hem. Det är inte särskilt kul att mötas av disk det första när man kommer hem.

Annars känns det gött att få återgå till jobbet imorgon. Jag måste dock fortfarande ta det lugnt eftersom jag inte är riktigt frisk än. Jag ber att jag aldrig får akut njurbäckeninflammation igen. Så är influensa roligare…
Nej, ska ta disken och fixa mig en kopp thé. Sen får vi väl se vad jag hittar på denna söndagskväll.

Cheerio

Kommentera

