”Face/Off”

Ja, då har man varit lite frånvarande igen. Har tänkt flera gånger att gå in och skiva inlägg, men det blir ju aldrig som man tänkt sig. Blev bara fyra dagars jobb denna veckan då det var långhelg förra helgen. Jag trivs med mitt arbete men man säger ju aldrig nej till en långhelg 😉
Det har väl hänt en del den tid jag varit frånvarande men just nu kommer jag inte ihåg vad det kan ha varit. Det kanske kommer. Får se med den saken. Jag var dock så upptagen med allt jobb som dök upp på arbetet under påsk att jag glömd plocka fram påskpyntet hemma. Jag som hade tänkt göra det riktigt fint hemma lagom till påsk. Jaja, bättre lycka nästa gång 😉

face-off

Har varit hemma hos mor och umgåtts med lillasyster. Vi såg på tv och film. Jag har en del grejer kvar hemma hos mor, så idag rotade jag fram mina gamla VHS-filmer. Bland annat hittade jag filmen ”Face/Off”, med John Travolta och Nicholas Cage. Jag såg filmen på tv härom dagen. Men mor och lillasyster blev väldigt sugna att se den eftersom det var flera år sedan för deras del. Så bara att koppla i VHS:en och börja titta. Man kan väl inte säga nej till en riktigt bra klassiker 😉

Lite krasslig i halsen så här vid läggdags. Jag brukar få ont i halsen dagen innan jag får influensa, men se sådan skit går inte jag med på. Imorgon är det en ny arbetsvecka. Men då jag påbörja ett nytt projekt på barnavdelning i fredags, som jag inte blev klar med, har jag inte tid att vara sjuk. Så denna halsont kommer vara borta imorgon när jag vaknar. Det har jag bestämt.

Cheerio

Kommentera

