Percy Jackson

Har tagit det lugnt som jag tänkt att jag skulle. Det brukar liksom inte alltid bli som jag tänkt mig. Jag brukar ha svårt att vila när jag är sjuk eller har ont. En dålig vana som jag håller på att träna på. känner att infektionen i kroppen börjar försvinna. Febern är borta. Jag är fortfarande lite täppt i näsan, inget som inte går att lösa med lite nässpray. Det som är värst är min hals som är full med slem. Det är ett problem jag får varje gång jag är på väg att bli frisk från förkylning/influensa. Det börjar alltid med halsen och slutar alltid med halsen. Iallafall för mig. Så ska till apoteket i morgon och köpa slemlösande tabletter. Ska tillbaks till jobbet i morgon och jag känner att jag inte kan springa runt och harkla mig som en galning.

91F9l37QbzL._SL1500_

Percy-Jackson-Sea-of-Monsters-Cover

Gick hem till mor tidigare och såg film med hennes och lillasyster. Fick bli båda filmerna med Percy Jackson. Filmerna är baserade på ungdomsböckerna som skrivits av Rick Riordan, Det finns några stycken så det lär ju bli fler filmer. Rick Riordans böcker om Poseidons son är väldigt populär. Hans böcker är några av de mest utlånade på biblioteket. i Bengtsfors. Jag vet precis var de står. Man lär sig snart vart favoriterna står 😉
Filmerna är iallafall otroligt bra. Ser dem gärna igen.
Ska snart krypa i säng. Måste ju upp i morgon. Eftersom jag varit borta i en vecka finns det nog jobb som räcker hela dagen lång för mig i morgon 😉

Cheerio

Kommentera

