Star Wars dagen 2014

God morgon… förmiddag… whatever. Är rätt sliten men misstänker att det beror på att jag låg i sängen i flera timmar och inte kunde somna förrän strax före klockan 5 på morgonen. Det var verkligen jobbigt. Idag ska jag absolut bara ta det lugnt. Det är Star Wars dagen idag så det får bli Star Wars-maraton för hela slanten 😉

11168888_800

En annan hjälpande hand till att det blev sen läggdags berodde på att jag satt upp och såg film på tv. ”The lost world” på tv3, som jag kände att jag inte kunde missa. Det är en scen där en t-rex tittar in i Julianne Moores tält, vilken påminner mig om när jag som barn tälta med Lena och hennes väninna Emma. Mitt i natten försökte en stor grävling gräva sig in under tältet. Det var verkligen jätte läskigt. Men det kan ju inte vara värre än att ha en t-rex i tältet.
Samtidigt visades ”Inne & ute” på tv4. Lite putt kände jag mig. Antingen visar de skit på alla kanaler eller så visar de flera bra grejer på flera kanaler samtidigt. Jaja, kanske en annan gång.
Jag ska ta och pyssla lite och sen krypa ner i sängen igen. Får se vad denna dag bjuder på förutom film senare.

DSCN1731

Cheerio

Kommentera

