ESC Semifinal 1

JoinUs_1

Nyligen sett semifinal 1 av ”Eurovision Song Contest 2014” på Svt1. Det fanns några bra bidrag. Men favoriten är Sanna Nielsens ”Undo”. Känner lycka över att hon gick vidare till finalen på lördag. Något att se fram emot till helgen 😉

TH00032_3

I morgon börjar förtidsröstningen för valet till Europaparlamentet. Och jag ska vara röstmottagare. Frågan är om jag kommer klara av min uppgift. Min dator har problem. Alla andra videor går att titta på men inte utbildningsvideor från Valmyndigheten. Bara för att det är viktigt. Jag blir så arg! Men jag ska försöka göra mitt bästa. Nu ska jag iallafall krypa i säng. Min kropp verkar inte riktigt vilja återhämta sig från infektionen jag fick förra veckan. Har haft sprängande huvudvärk ,som heter duga, hela dagen. Och huvudvärkstabletterna vill inte hjälpa, så ska lägga mig och sova och hoppas på att det hjälper.

Cheerio

Kommentera

