”Morden i Midsomer”

Sitter och ser på gamla avsnitt av ”Morden i Midsomer”. Alltid lika kul. Livet känns lite kasst på grund av dessa visdomständer som evigt envisas med att skapa tandvärk. Det smärtar till förbannelse, kinden är svullen och varm och huvudvärk som kronan på verket. Samma visa varenda jävla gång som det sätter igång. Tandläkaren vill inte dra ut dem då de växer så fint. Så jag ska behöva gå med tandvärk på grund av att mina visdomständer växer fint? Har själv kollat efter och upptäckt att två av dem växer snett och in i kinden. Så så jävla fint växer de inte! Får väl ringa till tandläkaren och be om en tid för att se över mina plågoandar.

DSC08586-Adjusted_Black&White_Blogg DSC08588-Adjusted_Black&White_Blogg

Skicka efter en ny tv som kom i måndags. Jag har varit lite cynisk till dessa platt-tv. Men märkt att det varit svårt att få tag på gamla hederliga ”tjock-tv” det sista. Jag köpte ingen stor tv. Det fick bli en på 20″. Eftersom jag bor ensam så räcker det långt och länge. Tills den kapsejsar 😉
Det värsta av infektion i kroppen har försvunnit. Kroppen är fortfarande lite trött. Inge kul men gör mitt bästa för att friskna till så fort som möjligt. Det har blivit en del thé dessa två veckor som passerat. Är trött på varma drycker så gjorde lite hemmagjort hallon isthé tidigare. Har smakat på det och är riktigt nöjd med mig själv.
Ikväll blir det till att bänka sig framför tv:n för att se på finalen av ”Eurovision Song Contest 2014”.

Cheerio

Kommentera

