Extraknäck över

Idag kom äntligen åskan jag väntat på. Spänningshuvudvärken som plågat mig de senaste två dagarna blev som bortblåst. Tack Moder Natur!
Idag var sista dagen som röstmottagare. Det bästa med att extraknäcka som röstmottagare var alla trevliga förtidsröstare. Där emot kunde jag varit utan alla förbannade siffror som jag fick skriva. Efter två och en halv vecka blev det för mycket för mig idag, Sofia fick ta över pennan. Det har varit ovanligt många som röstat. Det trodde vi inte.

På vägen hem gjorde jag en visit hos Marianne på MySHop och skaffade mig ett par nya plagg. Jag kunde inte betala kläderna idag men nästa vecka, men eftersom jag är stamkund och vi känner varandra skrev hon upp mig. Det betyder att jag får med mig kläderna hem direkt och betalar senare. Men hon får alltid ett datum då jag kan betala. Hon är en helt underbar människa. Den bästa servicen jag varit med om i en klädaffär. MyShop i Bengtsfors är att rekommendera 🙂

DSC08660-Adjusted_Blogg DSC08661-Adjusted_Blogg

Ett klädmärke som hon köper in, som jag verkligen förälskat mig i, är SoyaConcept. deras kläder är fantastiska. Så inte konstigt att jag fick med mig ett par plagg från just det märket 😉

DSC02156-Adjusted_Blogg

Ska snart dra hem till mor och se på film. Ska plocka med mina ”Indiana Jones”-filmer upp så vi kan köra ett ”Indiana Jones”-marathon. Aldrig fel, aldrig fel 😉

Cheerio

Kommentera

