Storm på väg…

Ligger här i sängen med ryggskott som heter duga. Fick det i början på förra veckan pga att jag bar lite för tungt. Lätt att vara efterklok. Ska iväg till jobbet om cirka en halvtimme. Kolla när jag gjorde mitt senaste inlägg. 3:e juni! Where the hell have I been? Jo, jobbat mitt arsle blått i den hemska hetta som varit under sommaren. Aldrig fel med värme men man måste ju överleva den med. Jag tycker det är rätt skönt att det börjar närma sig hösten.
På tal om natur. Läste nyss på Expressen att stormen Bertha som härjat i USA kommit hit till Västsverige idag och tänker stanna hela veckan. Blåst, regn och åska i en veckan. Jag bryr mig då rakt inte. Skönt med lite ruskväder. Gör mitt jobb lättare.
Nä, ska dricka upp mitt thé och vila lite innan jag lämnar hemmets trygga vrå.
Cheerio

Kommentera

