Vila i frid Mrs Doubtfire

image

Fick veta av faster idag att Robin Williams dog inatt. Han var verkligen enastående. Vilken talang. Hur många gånger fickk han en att gråta? Skratta? Le? Många gånger och fler där till. Tom Hanks skrev några fina rader om honom på Facebook tidigare. Jag hoppas innerligt att han ger änglarna en lika storslagen show som han gett oss. Vila i frid herr Williams.

På tal om sorg. Nu när det kommer bli så mycket åska denna vecka sörjer jag att jag inte får va hemma. Det är så mysigt att sitta hemma med en kopp thé och lyssna på när regnet står som spö i backen. Väldigt avslappnande.
Det går rätt bra på jobbet annars förutom att mitt ryggskott verkar bli ett snäppet värre för var dag. Det kan ju bero på att jag fortfarande lyfter tungt fastän jag inte borde.
Efter jobbet åkte far och jag upp till mor och hämta någea hyllor plus lillasyster. Vi försökte få ner fästena till hyllorna igår men de satt som berget. Så vi bestämde att vi skulle ner till Jessicas lägenhet igen och sätta upp hyllorna igen. När vi kommer upp visare det sig att Jessicas hyresvärd tagit ner fästena åt oss. Så vi slängde in dem i bilen och åkte tillbaks till mor.
Nu är jag hemma i lugnet och ska snart lägga mig. Blir sängen väldigt tidigt idag.

Cheerio

Kommentera

