”Queen Live at Wembley Stadium ’86”

image

Lika seg morgon idag om inte värre. Idag fick jag iallafall i mig lite frukost. En stor kopp varm choklad med marshmallows och glutenfria kardemummaskorpor med nutella. Kanske inte den mest hälsosamma frukosten men jag skyller på att det är söndag 😉
Blev lite tv och sen upp till mor för att hämta inköpslista för att senare vidare och handla. Efteråt bjöds jag på ostomelett.
Jag blev så trött att jag somna i soffan idag också. Och Leon gjorde åter igen mig sällskap. Zvinto låg nere vid mina fötter. Lyssnade på musik på mp3:n och det är verkligen sövande.

image

Under kvällen såg vi på ”Queen Live at Wembley Stadium ’86” och ett avsnitt av ” Sherlock”. Till det smaskades schweizernöt och glutenfria chocolate chip cookies med ett glas cola till 😉

image

Nu ligger jag i sängen och väntar på att Paios ska lugna sig lite. Han får ju en rejäl energikick varje gång jag ska sova. Jag får väl klubba honom om han blir för jobbig 😉

Cheerio

Kommentera

