”Lulu Zipadoo”

Sitter i soffan iklädd morgonrock och ser på tv, dricker äpple&kanelthé och äter stekt bacon. Fick bli Barnkanalen och ”Lulu Zipadoo”. Ett väldigt charmigt barnprogram 😉
Lite segstartad idag. Var så trött igår att jag somna flera gånger när jag satt i lånedisken. Som tur var kom det inga besökare de gånger jag slumra till. Så det fick bli sängen tidigt. Jag sov ovanligt gott och bra inatt. Men lika seg och trött på morgonen som vanligt. Fast jag har glömt bort att ta mina vitaminer varje dag. Det kan göra mig lite slö. Ska försöka bli bättre på att komma ihåg vitaminerna varje morgon.
Ska snart göra mig iordning för att gå till jobbet. Det känns lite rörigt i skallen. Har ingen riktig koll på vilken dag det är. Jobbigt. Blir nog att gå bland hyllorna och snygga till. Magasinet får nog ett besök också.

Cheerio

Kommentera

