Plastning av böcker

image

image

Dagen har varit lite rörig mentalt. Jag har haft svårt hela dagen att greppa vilken dag i veckan det är. Vi hade möte vid frukostfikat. På förmiddagen sysslade jag med bokuppsättning. Efter lunch blev det plastning av böcker tills jag slutade. Får några år sen lärde Monika mig den komplicerade versionen, men Maria lärde mig den lättare. Vilket går snabbare och gör livet lättare helt enkelt 😉
För någon månad sen fick jag tipset av Maria att kolla secondhandbutiken Flitiga händer. Så jag gick dit efter jobbet. Det ångrar jag inte. Det är verkligen billigt att handla där. Hon som jobbar där är trevlig också. Fick mig några fynd.

image

image

image

image

image

image

image

Den sista tröjan med stjärna köpte jag åt lillasyster. Eftersom hon inte kommer till Bengtsfors på någon vecka skickar jag den till henne i Molkom. Den ska bara tvättas först 😉
Var även inne en sväng på Leva&Bo och köpte nya sockar. Har tydligen bara sockar hemmef hål i och det börjar bli lite för kallt ute för ankelsockar. När jag gena genom avdelningen med sängkläder, gardiner mm. fick jag syn på en babyfilt med en jättesöt uggla på. Jag har tyvärr ingen egen bebis, men Nahttis har en liten flicka på väg som ska komma vilken dag som helst nu. Så köpte med den till hennes lille. Har precid varit uppe hos henne och lämnat den. Hon blev jätteglad över den 🙂
Nu får det bli att krypa i säng.

Cheerio

Kommentera

