Hösten har anlänt

image

Ja, hösten har anlänt till Bengtsfors. Jag klagar inte. Jag älskar hösten. Okej, det har blivit kyligt ute och lite mer regnigt, men till skillnad mot de flesta har jag valt att inte bry mig och klaga för mycket på vädret. Jag klagar väl lite ibland när det blir lite extremt, men jag blir inte så jävla deppig på grund av vädret så det förstör min tillvaro. Erkänn att ni som lägger ner massvis energi på att klaga hur hemsk vädret är ni förstör ert eget humör. Jag mår bra därför att jag inte låter vädret avgöra mitt humör, min tillvaro. Jag älskar långpromenader. Solsken eller spöregn. Jag låter det inte stoppa mig. Ibland kanske jag inte väljer de bästa kläderna för en långpromenad i spöregn och kommer då hem dyngblöt, men då får jag en stor orsak att krypa ner i soffan i mjukiskläder och med en kopp varm choklad och se på film 😉
Nä, nog om det. Är på jobbet och ska dricka upp mitt thé. Sen blir det bokuppsättning 😉

Cheerio

Kommentera

