Pizza en söndag

”Välkommen tillbaka Veronica! Det var banne mig ett tag sedan!”
Jo tack, jag vet att jag haft stor frånvaro från WordPress den senaste tiden (månaderna).
Jag orkar inte gå igenom saker som hänt. Inte just nu. En annan dag kanske. Tänkte bara visa att jag fortfarande lever. Det har varit mycket på jobbet senaste. Och en del läkarbesök för min del + akut veterinärsbesök för Angus. Ja, han lever också fortfarande. Vilket jag är glad över.
Igår var jag så jäkla uttråkad att jag var inne på Youtube i en timme och kolla gamla danser med Gene Kelly, Fred Astaire  mm. (Mestadels Gene Kelly). Han är den största orsaken till att jag älskar dans och musik. Såg honom i en film första gången när jag var cirka 4, 5 år. Det gjorde de ett stort intryck på mig. Det var då jag bestämde mig. Drömmen har inte minskat det minsta sedan dess. Bara vuxit.
Fick lite tråkigt idag också. Blev lite mer komiska filmer med Johan Glans och Johan Rehborg och Robert Gustafsson. Skratta så jag blev alldeles röd i ansiktet.
Blev en kort film och pizza också. En julspecial med pingvinerna från Madagaskar. Gud vad jag älskar dem! Nu har de fått sin egna film som kommer visas på bio i Bengtsfors den 25 december. Jaf längtar som en galning. Innan des är det sista Hobbit-filmen som gäller den 17:e. Längtar lika mycket till den.
Nä, ska nog snart sova. Ny jobbvecka i morgon.

Cheerio 😉

Kommentera

