”The Proposal”

Lillasyster kom hem till Bengtsfors i fredags. Eftersom hon hade pengabrist valde jag att föra över en summa till henne så att hon tog dig hit. Annars hade hon inte kommit förrän på självaste julafton. Hur kul hade det varit för henne? Så hade hon en väldig hemlängtan också. Det är kul att ha henne här.
Idag blev det en dag hemma hos mor. Mor har sysslat med lite förberedelser inför julafton. Själv har jag suttit och broderat på min ena jultavla. Får se om den blir klar snart.

image

Och såklart har mor, lillasyster och jag sett film. Fick bli ”The Proposal”. En romantisk komedi med Sandra Bullock och Ryan Reynolds. Helt underbar film! Älskar den! Fast de komedier som Sandra Bullock medverkar i brukar va jätte bra. Ett litet plus är ju Ryan Reynolds vackra fejs. Och bruna ögon. Har jag nämnt att jag är svag för vackra bruna ögon hos en tjusig man? Om inte så har jag gjort det nu. 😉
Vid ett tillfälle under filmen fick Jessica och jag ett skrattanfall. Inte första gången det händer kan jag lova. En scen ur filmen var grundorsaken, sen var det vår torra humor som fick det hela att spåra ur totalt. You gotta love crazy people! 😉
Nu är det iallafall dags att nana. Klockan har passerat midnatt, vilket betyder att det är julafton. Och jag har inte fått upp min julgran. Skit! Löser det till morgonen.

Cheerio

Kommentera

