Vinterkylan är här

What the…? Bara så där gick det från +4 °C till -7°C. Taken off guard or what! Jag vet inte vad. Ett plus är iallafall att kortison behandlingen jag fick påbörja i torsdags förra veckan gett resultat. Inflammationen i näsan/luftvägarna har börjat ge med sig. Dock har mor fått influensa och risken är stor att jag blivit smittad. Det är inte så bra om jag får influensa nu när jag har inflammation i luftvägarna, för det kommer göra det hela värre. Min kortison behandling kommer gå lite käpprätt åt helvete. Jag har haft influensa en gång i år. I mars redan. Inte en gång till!
Nä, ska snart ut och handla. Får se hur det går.

Cheerio

Kommentera

