Kattungar på G

Ligger i sängen och vilar när Grace kommer hoppandes upp i sängen, och kryper ner under täcket bredvid mig. Efter en stund börjar jag känna hur det drar i hela hennes lilla kropp. Hon har fått förlossningsvärkar. Så det är äntligen snart dags henne att föda. Jag klev ur sängen och och la några stora badhanddukar på varandra. Jag märkte snart att hon vill inte ligga där om jag inte är hos henne. Så nu ligger jag i sängen igen med en katt som snart ska föda bredvid mig. Skrev till Nahttis oxh berätta. Hon ville veta när det var dags. Nu hoppas vi bara att det går bra.

Cheerio

Kommentera

