Chip chip

Torsdag redan? Tydligen. Jag har ingen kolla alls på veckodagarna längre. De senaste tre veckorna har varit: ”Då var det måndag.” *Poff* ”Åh fan, det är ju fredag idag!” Fast jag måste medge att veckorna passerar snabbare när man är förvirrad 😛 Sitter i Mediarummet och chippar plus konverterar filmer. Lite segt just nu men jag är glad att jag slipper konverteringsvagnen. En och en halv timme kvar innan man slutar för dagen. Längtar lite. Största orsaken är att jag haft väldiga smärtor i ryggen de sista dagarna. Plus att jag har fått någon konstig nackspärr som byter sida från höger till vänster och tillbaka. Först sitter nackspärren på höger sida av nacken, sen helt plötsligt sitter een på vänster sida. Jag blir så lack på alla smärtor och skit som drabbar kroppen. Vill bara hem och vila…

Kommentera

