Trött som ett as…

Städa och packa hör inte till mina starkaste sidor. Men jag har fått lite gjort under helgen. Jag kunde ju ha gjort mer men känner mig lite stolt över det jag orka med. Har känt mig väldigt trött och svag den senaste månaden. Det har även blivit mer att göra på jobbet. Jag tänker inte klaga för ibland kan det bli jobbigt lite att göra. Sen känner jag lite sorg över att jag slutar den 29:e maj.

image

I tisdags fick jag hem ett paket från Hemmakväll som innehöll första och andra sösongen av ”NUMB3RS”. Har verkligen saknat den serien. En av favoriterna. Bra skådespelare. De flesta ser bra ut också. Ville bara påpeka detta då det är en bonus 😉 Rob Morrow är och har nog alltid varit lite av min favorit 😉 Såg serien första gången när vi fortfarande bodde i Skåpafors. Eftersom jag gillar den serien så mycket har jag valt att skaffa hela på dvd. Dock visa det sig att disc fyra på andra säsongen inte fungerar som den ska så får ringa till Hemmakväll i morgon.
Efter att ha tagit disken och sett ett avsnitt av ”NUMB3RS” är det jag som nu tar natten. Har en hel del böcker att ta itu med på jobbet i morgon.

Cheerio 🙂

Kommentera

