Löjligt glad

Sitter framför tv:n och ser på sista skivan av säsong fyra av ”NUMB3RS”. Var ner till Coop Konsum och handla lite förut. Jag ändra min diet för några månader sen. Jag har ju redan en gluten- och laktosfri diet. Fast jag är ju gluten- och laktosintollerant så jag har egentligen inget större val. Men jag har dragit ner på rött kött och kör mer vegetariskt och sojaprodukter. Jag känner att min kropp mår mycket bättre av det.
Köpte dock en påse med Polly. Man får ju synda lite tycker jag 😉

Jag taggar inför ikväll. Klockan 21 är det Streaplers på Folkparken Valhall (Bengtsfors folkpark) som gäller. Jag lyssna mycket på Stresplers när jag var liten. Jag älska dem. Min favoritlåt är ”Älskar, Älskar Inte”. Fick reda på att de ska komma till Bengtsfors i torsdags när jag satt på bussen hem från Uddevalla. Jag får nog erkänna att jag är lite smått överlycklig. Lite löjligt glad 😉
Ska dit med lillasyster och ev entuellt mor. Lillasyster har förvarnat mig om att hon troligen kommer vara packad innan vi går dit. Blir till att hålla koll på henne 😉

När jag sett klart på säsong fyra blir det till att ”hoppa” i duschen. Det blir troligen lite vila också. Efter helkvällen på Ljungskile folkhögskola i torsdags har jag haft ont i mestadels av kroppen. Värst har det varit i rygg och nacke. Har haft huvudvärk på häger sida av huvudet till och från sedan torsdags. Inte så kul.

Cheerio

Kommentera

