Eurovision Song Contest 2015

maxresdefault

Sitter hemma i soffan med datorn i knät och grejar. Upptäckte precis att det är kväll. Redan? Denna söndagen passera verkligen förbi fort. Igår satt jag hemma hos mor och såg på film och sen ”Eurovision Song Contest” med lillasyster och hennes pojkvän Teo. Jessica var mer neutral medan Teo och jag var helt inne i poänggivningen i ESC. Den enorma lycka som uppstod när Sverige vann! När Måns vann! Eller Mums Måns som Jessica kallar honom. Han förtjäna det verkligen.

Swedens-Mans-Zelmerlow-reacts-after-winning-the-Eurovision-Song-Contest

Just det! Vi såg film innan också. Komedin ”All about Steve”. Väldigt bra film med sköna karaktärer. Värd att ses. Speciellt om man gillar Sandra Bullock. Hon är ju helt otroligt bra! Fick lust att se ”Miss secret agent”-filmerna. jag har dock inte dem på DVD hemma. De finns inte heller att låna på biblioteket. Jaja, jag får väl se något annat.

all-about-steve_20927

Det var tänkt att jag skulle hem till mor idag med. Jessica skulle hjälpa mig med att färga håret. Jag känner dock att jag inte orkar gå ut. Vill bara sitta kvar inne och ta det lugnt. Göra mig en kopp te eller varm choklad. Mmm, varm choklad skulle inte sitta helt fel.

Cheerio

Kommentera

