Min stereo…

Ligger i sängen med ryggsmärtor som heter duga. Brukar gå upp mycket tidigare men eftersom mina katter (speciellt Angus och Paios) har jag varit ur sängen som em jävla jojo hela natten. De ska in. De ska ut. Och samma jävla veva hela natten. Bara för att jag har ont och har svårt att ta mig ur sängen. Tack för omtanken era kattskrällen! Grace däremot blir alltid mycket lugnare när jag är sjuk, skadad och har ont. Hon ändrar sin rutin. Hon är inne mer när jag är hemma. Hon ska ligga hos mig hela tiden. Sån är hon tills det jag blir bättre. Hon är gosig annars också men håller lite mer distans. Det är som hon känner på sig när jag inte mår bra.
Hade tänkt greja i lägenheten idag men har ingen stereo. Jo, jag har en men den står hemma hos Jessica. Hon fick låna den inför sin födelsedags/inflyttningsfest. Sen har den liksom blivit kvar där. Hade velat lyssna på musik. ”Waking Up the Neighbours” med Bryan Adams hade suttit fint. Mitt favorit album med just honom. Det enda jag har är en skivspelare. Skulle kunna spela några lp men jag behöver fortfarande stereon. Måste koppla in skivspelaren till den för att kunna spela. Jag kan ju även koppla in skivspelaren till min laptop men det brukar inte vara några särskilt bra högtalare på datorer. Speciellt inte de bärbara. Min är ett utmärkt exempel på det. 😉
Nä, får klara mig utan tills jag återevrörat min stereo från lillasyster.
Måste ner till centrum och handla med. Och så kom man på att det är fredag. Att handla på en fredag är något av det värsta jag vet. Oftast om jag ska handla just den dagen brukar jag gå ner på kvällen när det lugnat ner sig. Dock måste jag gå ner tidigare idag eftersom Flitiga händer stänger klockan 15. Jaja, lika bra att försöka få det gjort. Wish me good luck.

Cheerio

Kommentera

