TV och te

Oj, klockan är visst efter 1 på natten. Så gick det med tanken att somna tidigt.
Har spenderat mestadels av dagen med att nörda videos på Youtube. Japp, så kan det bli när jag mår så där. Har sovit lite mer än vanligt de senaste tre dagarna. Att somna i soffan mitt på dagen utan att göra något brukar inte ske. Jag misstänker att det kan ha att göra med förkylningen som jag fick för tre dagar sen. Förutom tröttheten lider jag för tillfället av halsont, nästäppa och ett huvud som känns som om det är fyllt med betong. Aptiten är som bortblåst.
Så som sagt har jag nördat Youtube när jag inte sovit.
Under kvällen blev det en kopp Masai Chai-te och några avsnitt av ”Elementary”. Har bara tre avsnitt kvar av säsong 1. Sen ger jag mig på andra.
Och nu blir det till att försöka sova. Wish me good luck. 😉

Cheerio

Kommentera

