”Catwoman”

Hela fredagen har nästan spenderats hemma. Förutom när jag var ute och handla. Jessica ringde mig när jag var på väg hem. Hon kom ut och mötte mig och hjälpte mig bära hem varorna den sista biten. Mina händer behövde den hjälpen. Hemma hos mig blev det slappande i soffan en stund till tonerna av Roy Orbison. Jessica behövde den svängiga musiken för sitt sinne. Sen hjälpte hon mig att färga håret och efter det drog hon iväg till pojkvännen.

Jag stängde av stereon, satte mig vid datorn och logga in på Spotify istället. Samtidigt har jag suttit och sett på tv:n. Såg bland annat andra delen av ”Detox”, med Bobby Chinn, på Kunskapskanalen. Efter det blev det film på tv4. ”Catwoman” med Halle Berry. Rätt bra film faktiskt.
Nu blir det att snart krypa ner i sängen. Är fruktansvärt trött.

Cheerio

Kommentera

