Depressioner och illamående

Blev lite försenad till Sensus i morse men skicka ett sms till Irene N. Hon är en av ledarna på Sensus. Börja dagen med jobbsök. Der var så jag började varje dag på Sensus innan jag började jobba på biblioteket. Fika före klockan 10 som alltid. Strax efter klockan halv 11 gick Inger, en äldre kvinna som är på Sensus på grund av samma orsak som jag, och jag till Arbetsförmedlingen. Vill var kallade till ett gruppmöte angående Fas 3. Träffa några bekanta ansikten från min tidigare period på Sensus. Efter mötet gick jag till ICA och köpte mig ett par frukter eftersom jag var jäkligt hungrig. Kom ur sängen så sent i morse att jag inte fick mig något i magen. Till fikat på Sensus tidigare hade jag med mig en clementin. Den hjälpte dock inte särskilt länge.
Gick hem till mor. Det var tänkt att  Andreas och Jessica skulle hämta upp mig hos henne efter att de varit och hämtat Andreas dotter. Andreas flyttade till Bengtsfors för någon månad sen och han har ett gammalt vardagsrumsbord som han vill ha fixat. Han är ett stort fan av Final Fantasy-spelen precis som Jessica och jag. Han vill ha Bahamut målad på bordet. Bahamut är en stor drake som finns med i alla spelen. Jessica har haft lite problem med skissen av draken så jag erbjöd mig att hjälpa. Så det var tänkt att jag skulle hjälpa till med det idag. Dock har jag varit i dåligt skick hela dagen på grund av depressioner och illamående. Jag hade hoppats på att iallafall illamåendet skulle ge med sig framåt efter. Sådan tur får man inte ha.
Jag har såklart spenderat eftermiddagen och kvällen med att se på ”Hawaii Five-0”. Min favoritkaraktär Danno är en riktigt bra glädjespridare när jag är deppig.
När avsnittet jag ser nu är slut ska jag ta mig en kvällspromenad. En kvällspromenad och rätt musik på mp3:n brukar också få mig på bättre tankar. Kan vara bra att rensa skallen på tankar innan jag somnar.

Cheerio

Kommentera

