Dals gräddkola och Nat King Cole

Det blev ingen Sensus idag. Vi fick ledigt (hemarbete) idag på grund av att vi var iväg till Baldersnäs herrgård igår. Så jag tog sovmorgon. Någorlunda.
Har suttit hemma hos mor sen i eftermiddagen. Har läst några kapitel ur ”Lida” och sett några avsnitt av ”Hawaii Five-0”. Jessica kom hit en stund förut också. Har inte sett henne sen förra helgen.
Förutom läsandet och serietittandet har jag käkat Dals gräddkola och lyssnat på Nat King Cole. En rätt lugn fredag. Dock är jag rätt irriterad. Jag avskyr fulla människor som tjatar och håller på. Jag verkligen avskyr det.
Ska snart röra mig hemåt. Ska försöka få upp julgardiner i vardagsrummet. Är det tänkt iallafall.

Cheerio

Kommentera

