Seg lördag

Jag hade tvättid klockan 7 i morse men jag var så trött vid den tiden att det blev inget med det. Jag blev liggandes i sängen med värk i kroppen i några timmar. Det blev några svängar ur sängen eftersom Paios skulle ut och in som en jävla jojo under förmiddagen.
Under eftermiddagen gick mor och jag ner till centrum för handla. Dock  var jag mer ute efter att hitta en film. Jag hittade några intressanta filmer, men jag väljer att utökamin filmsamling med de titlarna någon annan dag. Hemma hos mor blev det maraton av Gumball på Cartoon Network.
För tillfället är det ”Hawaii Five-0” som gäller i väntan på farsen ”Brännvin i kikar’n” som börjar klockan 20 på tv4.

Cheerio

Kommentera

