Mjölk och pepparkakor

Sitter här sängen med smärtor i nacken sen gårdagen. Tror det var Noelias lilla hängande och slängande som blev påfrestande för min nacke. Men vad går man inte igenom för de man älskar. Jag träffar inte gullungen så ofta. Vakna vid klockan 7 i morse men nackskadan sa emot så det blev sovmorgon och sen en massa vila.
Så det blev ingen frukost. Istället blev det ”lunch” i form av ett glas mjölk och några pepparkakor. Hade tänkt gå ut men väntar på posten. Skulle ha fått hem ett paket igår men det kom aldrig, så nu hoppas jag på bättre lycka idag. Inte för att jag ens är säker på om posten delas ut idag. Jag tycker det kan vara ett jävla velande hit och dit med öppettider och dylikt runt jul och nyår.
Ska iallafall ta min ”lunch” nu och sen göra mig iordning. På fredag blir det Odéon för att se nya ”Star Wars”-filmen. Som man längtat…

Cheerio

Kommentera

