”American Outlaws”

Vakna även idag med smärtor i nacken. Paios var ute nästan hela natten vilket betydde att jag fick sova. Underbart. De sägs att katter brukar löpa i en vecka. Det har inte gått en vecka än men han verkar redan ha lugnat ner sig. Han går inte och skriker för kung och fosterland längre. Just nu ligger han borta i soffan och snarkar. Grace låg här bredvid mig i sängen men sen stack hon iväg. Nu vet jag inte var hon är.
Mitt efterlängtade paket kom med posten idag. Filmen ”American Outlaws”. En amerikansk actionkomedi från 2001. Det är en sorts västern antar jag. Jag personligen tycker den är riktigt bra. Man får sig några skratt. Jag tycker iallafall att den borde ses.

image

Kvällen har jag spenderat hemma i soffan framför datorn. Satte till slut även igång tv:n och gick igenom kanalerna. Stoppa till sist på norska tv2. Där visa de filmen ”Ocean’s Thirteen”. Egentligen skulle man väl kanske se de två första före, men det fick gå ändå.
Nu ligger jag här i sängen och är så jäkla trött. Men samtidigt på något konstigt sätt är kroppen oense med sig själv om hur man ska göra. Det känns iallafall så.

Cheerio

Kommentera

