”Star Wars: The Force Awakens”

Äntligen! Jag har väntat jagvetintehurlänge på att få se den. Idag skedde det. Den senaste Star Wars-filmen. Jag blev inte besviken. Eller jo, kanske en nypa. Men det beror på att en viss karaktär blev dödad. Jag började gråta direkt. Sorgen höll i sig resten av filmen vilket gjorde att jag var lite extra känslig. Börja gråta igen på vägen hem. Annars var filmen grym. Värd att ses!

image

Spendera resten av kvällen hemma i soffan. Fick även äntligen se det nya avsnittet av ”Sherlock”. På Nrk1. Det är tur de pratar engelska för när det kommer till norska förstår jag det sådär. Efter det fick det bli ”Engelska antikrundan”.
Nu sitter jag här i sängen och ska snart försöka sova. Med lockigt hår dessutom. Hur gick det till? Jo, jag brukar ha som vana att snurra mitt hår tight och sen sätta upp det med en klämma. Om jag låter det vara utan att ta ur klämman på några timmar blir mitt hår extremt lockigt som resultat. Även när det är torrt. Som nu till exempel. Fascinerande eller hur? Troligen inte. Tänkte nog mer på Intresseklubben.
Då var iallafall första dagen på året avklarad. Nu ska man bara överleva den andra.

Cheerio

Kommentera

