Kan det bli värre?

Vet inte. Kanske inte för tillfället. Självklart så var det ju för mycket att hoppas på att min rygg skulle låta mig komma undan med gårdagens göromål. Jag har sovit dåligt och min rygg dödar mig sakta men säkert. Vakna med feber som resultat plus en rygg som hatar mig. Febern beror på ryggskadan. Om jag skulle göra något som påfrestat min ryggskada för mycket brukar jag vakna med feber och illamående dagen efter. Så inget smittsamt.
Som livet inte tyckte det räckte har min whiplashskada blivit bråkigare igen vilket givit mig huvudvärk. Sen försov jag mig. Så sitter här och känner att jag garanterat vaknat på fel sida livet idag. Sen kom jag på att det är tisdag. Den värsta dagen undr veckan. Inte måndag. Inte onsdag. Utan tisdag. Döda mig nu…
Ska snart ge mig iväg till Sensus. De får leva med att jag blir försenad. Det är ju faktiskt deras fel att min rygg är i det skick den är idag. Att jag mår så dåligt som jag gör.
Jag har inte kommit iväg än men  vill redan hem och lägga mig…

Cheerio

Kommentera

