Över 18000 steg

That moment when you inser att du har samma användarnamn och lösenord på WordPress och Spotify. (Intresseklubben antecknar… )
Jo, sen någon månad tillbaka så har vi på Sensus gått omkring med var sin stegräknare. Det är tänkt att vi ska gå oss till Rom (bokstavligt). När vi nått Rom (bokstavligt) ska vi göra en middag med italiensk mat. Jag vet inte riktigt hur långt vi kommit men jag slog mitt egna rekord idag. Över 18000 steg. På en söndag också. Det är det mesta jag gått sen vi starta detta.
Hade velat skriva mer men jag är så trött efter denna dagen att jag känner att jag måste sova nu.

Cheerio

Kommentera

