Panik

Ja, jag känner panik för tillfället. Engelska 7 går åt pipan. Jag har fått så mycket att göra det sista att jag knappt orkar med engelskan. Det verkar ju inte vara den lättaste engelskan heller plus att de gör det lite extra svårt för en. Jag kan inte koncentrera mig på grund av allt som händer så jag har valt att ge upp. Ska ringa min handledare sen och prata med henne. Detta funkar inte. Jag får inte ordentligt med sömn på nätterna. Jag har ont och är allmänt grinig. När jag läste Engelska 6 var jag ju bara på biblioteket under veckan. Nu är jag på Sensus, Kommunarkivet och Gammelgården. Och det är inte en åt gången utan två ställen om dagen. Efter jag börja med studierna så ska jag även vara på Utvecklingscentrum+. Jag har haft väldigt svårt att trycka in det under en vecka då de på Sensus har visat sig vara ganska krävande. Jag börjar tröttna på detta stället.

Sitter på Sensus nu och letar jobb. Jag kan inte påstå att jag är på det bästa humöret. Tack och lov att jag ska spendera hela morgondagen på Kommunarkivet från kl.8-17. Det ska ju ändå regna och åska imorgon så vad spelar det för roll om jag sitter nere i ett fönsterlöst rum hela dagen. Dags för fika nu så får väl gå. Är en aning irriterad. Får se hur detta slutar.

Cheerio

Kommentera

