Ändrade planer

Det blir inget storhandlande i Uddevalla för min del. Lillasyster skrev och berätta att han var tvungen att åka tidigare. Mig spelar det faktiskt ingen roll. Det hade varit kul att få komma iväg en sväng. Men annars spelar det ingen roll. Slipper gärna stressen. Det är ju liksom Black Friday. Som om fredagar inte redan är tillräckligt stressiga innan… Jag ska själv ut i det ”älskade” folkvimlet. Inte för att jag vill utan jag måste. Behöver fylla på skafferiet och kylskåpet hemma. Köper dock bara det viktigaste idag. Går ner imorgon när det är lite lugnare. Jag kan i alla fall hoppas på att det är lugnare.

Var in en snabbis på Tygstället förut för att hämta ut ett broderi som jag beställde i våras. Det tog liksom bara flera månader för dem att skicka det. Hon som äger Tygstället tyckte det tog för lång tid så hon hade ringt Svarta Fåret och sagt till att det var på tiden att de skicka det. Broderiet ska bli ett fint vintermotiv. Hade varit kul för mig att bli klar med det innan vintern är slut tyckte hon. Då blev det fart på dem. Så ska försöka påbörja det sen när jag kommer hem. Eftersom det är Black Friday idag bjuder hon på Tygstället på en handduk eller diskduk från Ekelund om man handla för över 150 kr. Så fick mig en fin kökshandduk på köpet. Det var jag inte riktigt beredd på. Ända fanns det en skylt precis bredvid mig där det stod. Okej, jag har glasögon men det behöver inte betyda att jag ser allting runtomkring mig. 😛

Lyssnar på Mix Megapol och tycker att de spelar för mycket Justin Bieber. Jag gillar varken hans röst eller musik. Hans musik är något av det värsta som spelas på radio. Sen har de någon låt med Iglesias som jag tycker att de spelar allt för mycket. Ja, jag är lite av en grinig kärring idag. Det beror till största del på att jag fortfarande har väldigt ont i kroppen efter tisdagens tunga arbete. Igår börja problemen visa sig lite mer i nacken. Så vakna med migrän i morse på grund av ont i nacken. För ovanlighetens skulle funka de smärtstillande. Dock bara mot huvudvärken och vissa delar av kroppen. Nacken och ryggen bråkar fortfarande. Min typiska tur…

Cheerio

Kommentera

